Valborgsgrillning hos Elli å Johan!

Denna valborg orkade jag varken klä upp mig eller fixa håret!!!!men spana dock in mina läckra Neon Rosa naglar=)!
image6

FULL???????
image7

image9

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!Notera nogrannt in ölflaskans etikett!!!
I år är jag nykter på valborg för första gången på 13 år!!!Min kropp tackar å tycker att de behövdes!=)

image8

Chefade loss på grillen gjorde johan!!!Men vart bilderna på han tog vägen vette faaan!!!men så här blev slutresultatet!!..!Gott som bara den åså Ellis enormt goda potatissallad som egentligen var Idas recept!Tack Ida *We Miss U*

image10

Efter maten behövde jag få en tandpetare men fanns ingen men Johan kom på super iden å gav  mig en grillpinne!Funkade ju susens=)!!
Här e föresten Johan!!!fotot hade inte hunnits föras över från kameran!!!!
image16


Donna go fick följa med, dock inte Tingy eftersom Alma löpte! Glad var hon å alla som hon satt i knä hos kliade henne så klart!!!!
image13

image14

Men mot små timmarna så blev vi båda lite trötta!!!Donna hittade den skönaste platsen!!!
image12
På mattes rygg=)!!!

Avslutar denna valborgskväll med att tacka mina stumpor för en trevlig kväll!!!Man kan faktiskt ha kul nykter=)
Bara inte lika mycket!
image15
PUSS Å GOO!!!


Kommentarer
Elli

Shit va härligt de såg ut! Och maten såg ju värsta god ut med.. =) Va dötrist på korgen, ingen ide att gå ut! Tror du glömde dina brillor hos oss??!! Ses snart!

2008-05-03 @ 01:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0