Allting suger!!!!!!!!

En sån dag har jag haft hittils idag...blääääää..rastlös å uttråkad...Men efter ett pepp prat med Anna-K över msn är jag nu laddad!!!
Tog vespan på en tur till willys å köpte hundmat och palle kuling godis..kokar mig en kopp kaffe å ska äta godis så jag får energi för här ska nu fixas!!!!!!!

To Do List:
*Borra upp bar bordet som stått lutandes mot två barstolar sen inflyttning i juni.
*Borra upp en klädhängare vid ingången.
*Styra upp lampor i hallen. Börjar bli mörkt där nu på kvällarna å jag e spökrädd...!
*Gardiner till köket??
*Nya gardiner i gäst/datarummet.
*Dammtorka Nej
*Dammsuga Ja
*Skura Japp
*Diskmaskinen igång!

To be continue.......



Kommentarer
Josie

hihi söt du e.. jag e Heeemlighetsfull :P tss. Yes såg att d var du, i sista sekunden :)Ja det är grymt skönt att jobba tycker jag :)

2008-08-24 @ 18:28:50
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Josie

JOGGA menade jag såklart :P

2008-08-24 @ 18:29:19
URL: http://josefinasts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0