freeedags mys!!

Sitter just nu och färgar min utväxt på ca 1 cm ...hatar att se gråå och randig ut! Har vart seg på att blogga men har vart rätt busy..
Igår torsdag började jag min dag med en morgon promenad"Skööönt..sen frulle och iväg till jobbe..de va en seeg dag och jag hade sovit dåligt pga av en massa spökeri i hemmet..(Tror det spökar)..de lät en massa så gick runt som en trög zoombie mest hela dagen..
Sen bär de av på personal möte, eller rättare sagt jag och rosie..Efter en timme med utfrågning och ideplaner så bar de väg till pasta backen.. Käkade pasta Genova min favorit med kykling, vitlök och tomat istället för oliver(blää)..
Till de ett par glas vin..De var väl förtjänt=)
Tänkte att ja nu kommer jag ju iafl sova gott ikväll!!???...näääääää....de tog evigheter att somna och har drömt att Niklas vart otrogen mot mig typ dröm efter dröm så kastade mig i badkaret när jag snozzat klart å ville aldrig stiga upp....
Men full rulle på jobbet har de varit idag!!Riktigt skojj..jag gillar TEMPO!!!!!!!Vill göra saker hela hela tiden...de e skojigast!
Sen fick jag en plan..så messade Karin och hon tyckte de lät suvve!!!Så vi ska träffas till veckan och diskutera å planera!



Mkt spännande...=)*

Efter jobbet idag gick jag förbi på carlings för att testa ett par svarta jeans jag spanat in med hög midja och utställda i ben...lite stora i storleken sa Linnea..Äsch ja har gått upp i vikt så tog en storlek större än ja brukar ha men shiiieeet såå  stora dom var, plus 3 decimeter för långa=(..de såg knas ut å inte jaa inte bra..Ska gå testa en storlek eller två mindre här nån dag men va så trött å hungrig
For på willys handlade frukost..lagade bulgur med vegsnitzel å bea sås..så nu sitter jag här propp mätt frusen och ska snart skölja ur håret för har suttit å skrivit här ett jävla tag nu......
Ska värma mig en stor kopp Blåbärs te som jag köpte idag till de blir de Polly!De ni=)!!

                                           Polly Blue


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0