Fyllo jag..

Japp då var de dags för lulekalaset Torsdag....gratis underhållning å inte lika gratis öl....förfesten höll till hos Erika..de var trevligt..svepte i oss några öl..



Tog cykeln in till stan....Ett bra bord i öltältet nära scenen vid södra hamn...Niklas ville se nå reaggeband...men han hade trott de va ett annat band=(..jag ville se på rix fm festivalen men ja var den ende så bara hålla käften dricka öl å vara glad=)
Men de blev några öl för mkt...minnes luckor oh jaa...otrevligt full..japp...inte bra alls hatar när jag blir så där full men när fan hände de???int nå att gö åt saken nu...bara dricka mindre nästa gång...kommer ju iafl ihåg allt de roliga...
Men mår bra idag gör jag iafl...fylle gänget tog oss iafl tilll tasty burger...bläää....där blev ja svartis på nå å arg på Niklas...vad vette fan???tror jag hallucinerade eller nå..de har hänt...slocknade iaf rakt utlång i soffan...suck



Kommentarer
Mervi

Hej bruden!

Nej, det där fotot är från när vi var upp i mars! :D Nästa gång vi kommer upp (jul) då är det fest! :D

2008-08-01 @ 15:55:11
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0