Humor!!!

Haha....satt å svor över mitt löshår igår..less på de å att de alltid bara tovar sig å inte går att kamma ut!!så satt två timmar å slet å fick ut alla knutar och tovar..Vi satte på en film å jag satt med pinnkammen å lallade i håret..tänkte inte riktigt på vad jag gjorde tills opps!!jag får inte ur kammen!!Hahaha då har jag lyckats linda in en hår slinga i kammen..riktigt rejält!!


Som om man inte var less nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! efter ytterligare en timme eller så , fick niklas försöka..han fick lös lite men sen så hämtade jag en hår klämma å drog å drog!till slut fick jag loss kammen..men har nu en rasta slinga som nog måste växa ut haha..voj voj...som att vara fem år igen å man inte fick äta tuggummi med öppen mun=)!
DE var allt för mig just nu..Ska på stan med Lena å ta en fika å kanske shoppa!Yej!


Kommentarer
Anna-Karin

hahaha ;D knallkork!

2008-08-18 @ 19:02:51
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0