lulekalaset lördag...


Vilken jäkla katastrof festival...Asså allvarligt......kasst......gick inte att röra på sig....var så jävla dåligt att de inte ens med ord går att beskriva...
Trevligt blev de till slut när man efter att försöka ringa 1000 gånger å inte kommer fram , med slump hittar alla vänner på fiskekyrkan.....köpa alkohol där tog därmot en timme typ...shit så kasst.........
inte vara för bitter hade kul med mina vänner dock var de inne på fiskekyrkan å inte ute på området...
Never again om dom inte skärper urvalet av artister och mängden toaletter....här e lite bilder iafl.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0