men nej så lite ja bloggat!?!?!

Har jag vart lat kanske..joo ja tror de=)
för vad gjorde jag i måndags??
Ja just ja jag var ju på storheden men mami å shoppade höst gardiner på obs som jag sett i deras reklam blad=)
Köpte även en matchande filt till=)..(bild kommer när de e uppe å strykt)..mkt fint=)
Handlade även Röd hårfärg med sling effekt!!Saknar mitt röda hår å nu när jag arbetar i bara svart och har svart hår så känner ja att jag tappat lite av den sprudlande alltid ska matcha färgglada Mia..Så fixa håret ska bli grymt!!Måste nog däremot bleka först..inte braaaaaaa..för håret alltså.



Å igår innan jobbet träffades äntligen jag å Anna-Karin på en lunch för att snacka en massa strunt!!
Vi var givetvist på Luleås Bästa Mat & Prat..Jag åt deras underbart goda Pasta med valnöt och gorgonzola, toppat med lite tomatsås..Mumma!!



På kvällen träffade jag karin..Vi tog en lååååååång promenad..eller jag gick iafl 1 å en halv timme...puhja..Åh nu är de höst ute så fy faan så kall jag var när jag kom hem..blev sova i flanell pyamasen...mkt ovanligt..
Var sjukt trött igår..vi la oss kl 23 de har inte hänt på flera år..Men ja hade så ont i ryggen och magen så fick gå upp å ta en ipren men sen slocknade jag rakt av!!!

Pasta är gott..blev sjuuuukt sugen!!Men ikväll blire teriaky lax med ris å grönsaker=)

 Avis???De borde ni vara=)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0