oh my gudars

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jag är så bakis eller full. fOR TILL farsan och TARJA igår kväll på vin mys..Goda ostar å kex...Lite vin blev till flAskor...gt å öl..jag mår just nu apa...ramlade med cykel å var inte direkt salongsberusad utan rakt av klapp kanon..just ja karaoke blev de oxså.Vi sjöng som galningar!
Ligger nu ner å skriver för törs inte resa mig upp=/..på några timmar bär de av med bandfest här hemma på malmudden.
tydligen ska vi ha ett tema...80tals rock..hmmmmm....
behöver inge alkohol tror jag..fyllan sitter fortfarande i.hehe
nu är days slut på tvn..ska sova två timmar sen fixa inför party....wish me luck!


Niklas å jag


Pappa å Tarja

Faster med dejt



Kommentarer
FRidA

man lär sig aldrig.. eller hur?

2008-08-15 @ 15:09:17
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0