onsdag!!

Idag har jag gjort en sminkning till Luleå Guiden tidningen..Ett make over raportage!Gud så kul det var=)
Kvinna jag sminkade brukade alrig använda smink annars så jag sa förbered dig då på en chock=)..
Blev sotig sminkning i höstens färger..Spännande!!Nu hoppas jag bara att make overn blir bra på bild i tidningen oxså=)
Jag är då nöjd och de blev hon oxså!!
Jag kände att ska jag vara med på ett hörn i tidningen vill jag oxså vara fin så blev grönt smink idag..trivs i grönt=)

Nu ikväll är det tvätt som gäller!!tre maskiner i nu som sen ska torkas!Sen bär de av till bion med Limpan å STickan..Vi ska se hmm..jaa..var de Arkiv X?Med Mulder iafl=)...Hoppas verkligen den e bra..jag avskyr att gå på bio..Trivs inte med att sitta still . Börjar krypa i benen å jag vill ha en soffa att vrida mig i..Men någon gång kan de ju vara kul att gå=)
Nu Crown finalen=)


Kommentarer
Mervi

Fan vad coolt! Lägg upp bild på hur resultatet blev i tidningen sen da? :)

2008-08-14 @ 15:51:12
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0