Brrrr så kallt!!!!

Jag har just kommit in från en promenad runt sjön!Påpäslad med kallingar å vantar mm
Men sitter nu fortfarande med halsduk och mössa på mig för de va ju sååå jävlans kallt där sista biten..
Men de va de väl värt!Nu ska ja bli fittare till jul!!!
Blev ingen Shark swarm igår för jag hade ju glömt bort att jag saknade en volym?fil när jag skulle bränna ut den!Vette faan va de kan vara?
Brände ut Anaconda 3 istl men under tiden den brändes så fastnade vi framför tv på tv4 komedi där de va nån parodi film på familjen Brady!Hahah den va skum..men helt okej!Niklas tyckte den var den sämsta film han sett!
Men jag har ju lite dålig humor=)!
Idag börjar jag sent  kl 13-19 stängning...Skönt med liiiite extra ob iafl!
Nä fy faan så jag fryser!!!Ska sätta på lite varm choklad, äta gröt och en keso macka sen gett dressed in black, lite make å te jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0