Coop Fest!!

Sitter här och har precis kommit hem från coops firma fest!!!!
Den var lånfdragen men kul<<<<<111
<klockan nio skulle de vara kvällens överaskning!!!!de kom en pessimistisk tant som var kul...i en 20min...
Sen blev allla less.....Jag och Lill Emma som hon nu måste kallas efter Cubus Emma som nu är Emma....
Kom till festen kring 20-20.30...tillgavs mat och dribk biljetter!Emma som tagit körkortet idag!GRATTIS!!! Höll sig nykter och jag ingav mig sbabbt på dessa drinkardock långsamt......=) heheh.....ska ju jobba imorgon!!!'
Hur som helst de jag vill komma fram till e att jag SIST,(biljett dragning) Köpte biljetter till lottningen som vi alla väntade i typ 3-4 timmar kändes de som...Jag som köpt två biljetter för mina 20kr lösta sa till Emma att vi måste stanna till dom ropar vinsterna för åker vi och jag vinner så blir jag SUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Japp...Äntligen efter ca 10 låtar förmånga av live bandet så drog dom lotterna!!Hadersuttit och spanat på ett borrskruv paket jag ville ha!!
NR 159!!!Jepps thats meee....som jag hade tjatat ville dom inte ens se mitt  nummer???hahah
Jag valde mellan en borste eller el ikadan borste i en påse men masssa choklad i!!Gissa vad jag valde!!

Satte mig nljt ned och hann glömma mig andre  lptt när jag säger till Liulll Emma att just ja den här har jagkvar!!!!!!!!
Och ganska just då ropar dom mitt sista alv full!!!!
WieHI!!!!Vi skulle ju stanna kvar säger jag till Emma lilte hAlv full!!!ÄLSKAR ju nämligen att vinna!!
EFTER uppropet fivk man väla vad man ville ha !?!?!??! Jag en tjen och en kille står där framme!Säer till tjejjen att va FAN ska man ta???En kökshullsvåg har jag alltid velat ha!!!
Vilket då hon tar i famnen ochgår sin väg!`!`!`BITCH!



Kommentarer
Anna-Karin

hahaha var det nån som var lite rund om...fingrarna när hon skrev det här inlägget kanske? ;D haha saknar dig!

2008-12-06 @ 10:01:06
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0