Mellandagsrea!!!!

Nyss kommit  hem från stan  med min nya inneboende IDA!På tisdag blir vi riktiga combos nu när Niklas fått sig en egen lägga=)
Vi har riktigt fyndat på rean!!Köpte två bhar med trollor till från lindex, lång skjorta och randiga strumyxor från Gina, plus en party ring därif4ån oxså=)...Lös ögonfransar med bling på  från kappahl och mkt mkt meerrr...
E svin dålig på att blogga nu men de e enbart pga  mina cp långa fejk naglar som jag bara måste ha=)
Går fan inte att knappra me dom!
aja juldagarna som gått blev inte som planerat..
Juldagen kiom Mervi och Marcus hit å vi drack å vi drack...Sen vaknade jag upp på fregaen å minns, iiiiiiiiiiiiiiiiiingenting hahaha...
Då hade vi varit på cleo, druckit ännu mera...etfersupit hemma här hos mig ..å sen då??
Jo jag vakande upp men VÄRLDENS baksmälla...Å så in til jobbet...fy faaannn
Måde så så dåligt....Men de hindrar inte mig från att kröka till de idag igen=)
Vi ska iväg till Karin å dricka glögg,m vin å öl!!sen forhoppningsvist till olivers å shaka våra boots...
Se u there.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0