Parelle Öppning!

Jepps!Efter en hård 8-21 dag igår blev vi äntöigen klara!!Lite restade varor, lite kom idag och mera kommer sen=)
Har inte varit någon enormt pådrag på dagen. Men storheden hade ju kvälls öppet till 21 idag och redan vid halv sju började de riktigt rulla på folk=)!!Skönt för mig att jag slutade 19 idag för högklackat till nie hade jag nog inte pallrat!!
Planen hem var handla quornbitar på kvatum..typ ett GÄNG!!!men de sista gångerna jag vart där har de varit slut..liksom idag....sämst...
Sen tänkte jag köpa Max mat för har varit så sugen på smält ost och pommes hela veckan..Men efter jobbpasset va ja inte aaallls sugen på de utan ville ha hårdmacka med keso, tomat, gurka och salladskrydda på=)!
Gurkan va möglig...leessss....

Fy faaan så leeesss jag vart de senaste timmarna....grubblar över onödiga saker men de e ju som en del av mig men de SUGER att tänka så mkt!
Åh less blir jag på folk som inte kan köra rätt, som inte blinckar i svängar mm
Och vad gör jag då?????????????Jo svänger och håller på att köra på bilfan framför mot mig som  har förtur åsom jag faan inte såg mitt i mitt irriterade tänkande!!!Stackarns tjej i bilen ja hade ju blitt svin arg!!SORRY!!!!
Lite trött kanske bara...

Imorgon har jag lite sovmorgon, sen efter jobbet vid åtta intar jag och Lill Emma bergnäs gården för Coops Stora personal fest!!!!!!!!!!!!!!Kommer bli galet skojj!!
Missa inte heller att Niklas ska uppträda på kulturens hus med Ninja Magic imorgon..Dörrarna öppnar kring nio!
Dom sku spela sent så ja ska även försöka hinna dit!!Jobbar ju lördag så måste ta de hyffsat lungt!!
Puss å Gull!!

PARTY!!!!

Tänkte ha på mig min nya favorit!!Den lilla Röda=) HOT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0