Söndag= Stan och storheden!!!

På Jakt efter julklappar till mig själv!!!Har ju fan allt jag behöver plus lite till!!!
Men någon arbetskjol och ett par jeans vill jag ha!
Träffade upp syster på stan, hittade rätt snabbt en kjol svart från hm jag ville ha fanns inte i min storlek=(
Men va fan jag kan ju sy om den så köpte 38an och får sy in!
Igår inhandlade ja även en kjol från lindex men e liite tveksam påren!Ska prova sen å se=)
Sista anstalten blev JC där Elin skulle köpa kallingar till NIklas!Då passade jag på att fråga jenas killen där om de fanns ¨några utsvängde mörka jeans med hög midja!!För just nu befinner de sig bara lågt skurna i garderoben och med mina extra kilon blire lite väl mkt love handels att se=)
Jobbigt att just nu befinna sig i en mellan storlek av de man måste ha!!!
När jag var som störst i mina dar drog jag en 32-33tum i midjan. Gick så snabbt ner till 30tum bara genom att typ sluta dricka läsk!
Men sen har jag haft min trivsel vikt om 29tum normala tror jag iafl i "midjan".
Är ju inte i midjan när de e låga jeans men man säger ju så iafl....
Sen förra året hade jag en depp period då jag inte fick i mig nånting och gick ner 8 kilo på kring en månad...
Bara rasade i vikt och varken byxor, tröjjor eller bhn passade=/, köpte då 26-27tum...
Dom går väl nu upp till typ låren hahah..Nämen jag trivdes verkligen inte att vara så där drömmande mager som jag alltid vela bli så började heva i mig choklad eftersom jag då inte fick i mig mat..
Och nu idag mår jag bra men blev väl 2 kilo för mkt av den där chokladen =)
För nu passar ju inte de små jeansen å de större e liiite för opassande för att sitta perfekt!
Så JC killen visade mig ett par GRYMT snygga Levis brallor. 28/32 vill jag ha sa jag i hopp om att de sku på!!
Hahah ja svettig och fuktig från att springa...Tänker att va faan jag behöver bara få upp dom typ en cm högre upp i midjan!Måste jag vara så jävla varm?!?!??!!?Stod still i nån minut hoppade upp byxorna och igen dom gick!
Och dom satt kanon!!!!!!!!!!Killen på butiken sa att japp de e så där de ska sitta för dom går ju ändå ut sig 1-2 storlekar!
Så nu faaaaaaan e de upp till mig att inte äta så mkt onyttigt!Ångest när jag får dom på julafton och jag måste börja banta de första jag gör 2009..Fast de e ju väl ändå den största "Jag ska börja mitt nya nyttiga liv löfte" kl 24 på nyårsafton=)!Kanske får skåla på den jag med=)
Lycklig utav jeansen drar vi mot dollar store där ja hade tänkt köpa en MASSA!!!
kom därifrån med en såsslev?
Hm.....Mot rusta...Kom därifrån med en steksked?
Haha ja va fan...KLäder och mat de e ju grejjer de!!!

Nu har iafl Lill Emma just åkt härifrån!Har ju gjort en hårförlängning på henne och de tog faan lååång tid!
Hon hade mer hår än jag trodde..Men så klart glömde jag fota!!Får göra de på jobbet!Eller Nästa tisdag då hon har klippt till de och färgat!!!Jag har även köpt lite blekmedel idag=)Tänkte göra slingor och få en mer intensiv rödfärg på huvvet!
Frågan är om jag ska göra de själv eller vänta på att Karin kommer hem från sin lilla resa!
Time will tell!Work imorrn iafl..Älskar att vara tillbaka i rutiner!!
Nu ska jag se på Shark Swarm....Hajjen filmer är de bästa som finns=)!!!!SPÄNNANDE!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0