Tisdag morgon!!

Idag har jag även sovmorrn!Eftersom jag har hundarna har jag fått ett schema som passar mig utmärkt!
Jobbar oftast 12 eller 13-19.15 och hela lördagar!
Jobbar jag eftermiddagar kissar jag hundarna innan jag åker och dom klarar sig tills NIklas kommer hem kring 18!
Skulle jag jobba exp 10-16 skulle jag få åka hem varenda dag!!!Och lördagar är ju Nicke hemma å tar dom=)!
Eller så ställer mamma upp de dagar som blir längre!


Igår kväll var jag ju så förbannat trött redan kl 21!Kom fram till att de var för att jag inte drack nå kaffe igår på jobbet!
Mjölken var nämligen slut!
Så nu har jag just sminkat mig..Sitter med en kaffe kopp i handen och Donna söker uppmärksamhet som vanligt!

(foton underifrån e fan inte de vackraste!haha)
                                                                                                                      
Men skönt väder idag iafl!!!Igår när jag körde från jobbet var de så jävla jävla mkt snö och kanske tom lite regn!
Vindrute torkaren hade glidit ur stålramen och torkade inte så bra!!Var överlycklig att jag kom hem hel=)!
Nu ska jag ut med doggsen sen äta frulle¨å dra till jobbet!Har varit duktig idag och lagat med mig lunch!
Hatar att värma upp mat så tror jag gör en sallad av de?Gäller bara att komma ihåg att ta med maten!
Puss alla go


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0