yeees

Trots att min kamera visar vit bild så lyckades jag få över bilderna till datorn!=)Wie
Men hann ju inte fota så mkt innan den på nåt sätt åkte i golvet..Johan?!?!?=)

Fixade mig klart hos Elli å så här fin blev jag i min nya klänning=)!Eller invigningen av den iafl!
Fixade även Mari Svarts hår!!!
Före: Mari å Karin

Efter: Mari
Riktigt nice tycker jag=)!!
 Tack som fan Elli å Johan för den underbara middagen och kvällen!Även om ni nu inte följde med ut!

Men Nyår då jävlar!!

Karin och Niklas Chefade loss på RockBand (Gitarr Hero)...

Medans vi resten gapskrattade och kollade på=)

Karin var nämligen nybörjare=)!!!

Efter skoj å mat så for jag karin å Mari ut på Olivers där vi dansade natten lååång!

Men efter glädje...Kom de sorg=(


_____________________________________________________________________________________________
Idag torsdag...Vakande upp efter att fan knappt sovit nånting!Grubblar å tänker mig illa...
Efter prommisen igår har jag kännt mig aaaas krasslig....
Ont i ryggen , lederna, trött...gråt-svid i ögonen å in på de drar jag jackhalskragen in i ögat på jobbet oxså!
LESS!!!
Åh när ja ska hem då!
Glad ihågen över att jag kom ihåg att ta hem coop påsarna jag handlat under lunchen!Brukar vanligtvist glömmas kvar i kylen i daaagar å bli dåligt=/, =)!
Hur som helst va ja jätte kissnödig å ska åka å tanka på Jet när jag inser att FAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ju glömt väskan på jobbet!!!!!!F***A...Kanske har ja börsen i fickan iafl med körkortet??Men nej!
Ligger på en raksträcka utan svängar eller nånting..irriterad ringer syrran mitt i allt!Svarar brumt.
E du suur säger Elin..haha nä men va fanja har ju glömt väskan å kortet på jobbet!!!!
Men jag är ju där nu säger Elin!!
!Aja men kom ut med min väska dårå...
Parkerar på OKQ8 tänker att va fan ja tankar här. RInger Elin som säger kom å möt mig på bygg entren..
Kuuutar dit fortfarande fult parkerad på bensinstationen.
Ser hur Elin springer eller försöker ta sig ut när vi båd inser att fuck den dörrentren är ju stängd.
Pekar mot andra entren..Springer mot dörrn med händerna i fickorna när jag ...OPPS inser att där låg ju börsen=)
Haha så ut sen kommer Syrran med en absolut onödig väska med ingenting i!
Såå jävla IRRI!!!haha men humor fan.
Bilen blev tankad å ja kom hem typ 30 minuter senare än tänkt=/!
Att man alldrig kan hålla reda på sina SAKER!!!!!!!!!!


Kommentarer
Ida

Vad fin du var i lördags! Såg ut som ni hade skoj, i fortsättningen kommer inte jag att missa nått! :)

2008-12-19 @ 08:09:42
Lisa N

Hej! Brukar Kika in här ibland å se va du har för dej där uppe i norr :-) Håller med syrran, gu va snygg du var i helgen! Är det elli och johans snygga tapet?? Hur läcker som helst! Hoppas de är bra! kram/lisa Ps. Moa hälsar :-)

2008-12-19 @ 12:40:49
Miahh

Jo jajamensan!!de e deras tapet!Sprillans ny fondvägg =)!!..Kommer ni upp nå snart!?kramis

2008-12-19 @ 20:55:11
Lisa N

Ja riktigt fin var den så nu är jag avis :-) Har nog ingen planerad tur uppåt nu framöver.. Börjar bli lite tungt å ont med magen nu också, men är ju bara 10 veckor kvar så det går ju fort! Men efter det så hoppas jag man får lite mer ork när man landat i å vara 2barnsförälder, fullt sjå :-) Men nu blir väl Ida kvar där några år igen antar jag så då lär man ju ta sej uppåt nå mer. Men då har man ju 2 barn som lär få plats nånstans å :-D Sköt om dej! Kram

2008-12-21 @ 00:46:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0