God morgon!!!

Idag börjar jag sent å slutar tidigt!!!jobbar bara 3-4h tror jag=)sköönt!!de e ju sol ute så ska strax ut å lägga mig i gräset med doggsen å sola lite!!har just käkat frukost, tre wasa sport med kalkon å en stor kopp the för jag har så jävla ont i halsen=(måste ha blivit sjuk efter båt turen!de va ju lite kallt i luften!!

Men skönt var de=)

Igår va riktigt kul kväll!!!Jag fick med mig Niklas på BILBINGO i Antnäs!haha...Som äkta Bingo kärring man blivit så köpte jag faktiskt en bingo "dutt" sist!!!Tyvärr så vann vi inget men fy faan så nära vi var!!!En ifrån bingo på flera brickor!!!
Mysigast e rasten!!!Då tar alla bilar fram fikat!!!Go kaffe å Choklad kaka hade vi med oss igår=)!
Vem vet kanske får jag med mig Niklas nästa måndag oxså!!snart final ju å jag bara måste få vinna nåt iår!!!I bbilen brevid oss vann samma kvinna på två olika brickablad!!aaaaaahhhh å jag som e så dålig förlorare blev fett less...
Nu ut i solen å steka om vindarna inte e för kalla!!sen jobb sen systemet...Lulekalaset en dag eller två???E inte ens sugen =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0