ledig lördag!!

Wiee....sovde ut..steg upp..åt gröt..å vad nu??....vädret har varit koKO idag!?!?stora gråa moln på morgonen...what to doo!
vi bestämde oss för att gå in mot stan å ta en fika å en kafe så man vaknar till liv....solen kom fram lite väl inne stan de va mys så vi satte oss ute=)..sen prommade vi mot östermalm dit min mor ocg styvfar håller på att flytta in!Min styv far vid namn Ulf håller på att total renovera hela lägenheten så vad som första gången såg ut att vara en lähenhet från 80 talet var nu den fräschaste lägenhet jag nog någonsin sett!!!blev fett avis med tanke på att vi inte ens bestämt oss för vad vi ska göra med vårat kök!!!apropå köket..så är det något som piper där typ varje minut å vi kan inte hitta vad det är!!!!!
mkt skumt!.ikväll tänkte vi gå på bio å se the happening men de visade sig att den slutat gå så nu vette fan va vi ska göraaaaaa........hatar att ha tråkigt!fundarar på att ta en öl å kolla på lite tatueringar!Jag är fett sugen på att göra en ryggtavla...men måste ju hitta nå som matchar in i de jag redan har på ryggen!!Ni som har sett den har ni nå förslag??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0