Lönings fredag!!!!!!!!!!

Pressa, Pressa, Pressa!!!!!!!!!!!!!!!!!!shiiiiit vilken värme de har varit idag!!=)...började inte förrens 15.15 idag så har faktiskt varit nere till malmudds stranden å solat!tog mig tom två dopp=) de var skönnt!!!
Imorgon jobbar jag 10-16 å missar tyvärr en sväng ut med elli å johans båt=(..de e så JÄVLA typiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja---sägs ju ska vara sol imorgon så då ska vi ha fest hä hemmar=)!!!blir massa go dricka å bakelser !!!hoppas på värme så man kan gå ner till stranden å dricka lite!!!!wie wie sova tidigt så man har nå å ser fram emot!!!e så så tråkigt att vara själv =(..ingen som orkar hitta på nåå....de får bli kärlek å kel med doggsen istl!!nu film!


Kommentarer
Mervi

Tjaaa!

Hade jag varit i Lule så hade jag kommit över med en trelitervinare och tjötat med dig! :D

2008-07-25 @ 22:46:00
URL: http://peggybundy.blogg.se/
miahh

shiit va guld de hade vart!!!!kommer ni upp nå iår till lule kalaset??

2008-07-26 @ 10:18:58
Mervi

Heej igen!

Nä, vi kommer upp kring jul istället. Nästa sommar kommer vi upp hela semestern! Längtar redan!

Parta för mig med på lulekalaset!

Kram!

2008-07-29 @ 14:51:46
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0