Lördag 5/7

Har Lena kommit hem idag????jag vet inte hon vägrar svara på mitt sms=(...
hmm den här lördagen har hur som helst varit lugn...käkade en varm ciabatta med kalkon i till middag tillsammans med en öl!!!det var himlans smarrens....ställde mig på vågen tidigare...den var mkt mkt uppåt...shit my britt..aja what too doo...jag orkar inte tänka på mitt utseende (kroppsideal) 90 % av dygnet...ta mig för den jag är..tjock eller smal..jag är samma gamla Mia!
imorgon kommer syrran tillbaka till luleå..YES!!!hon tar tillbaka stor "monstret" Zack...vilket energi knippe, kramas, sitta i famn,hoppa, snoosa på Donna......åså väger han ju bara typ 60 kilo!!?


jag är heeelt slut  med andra ord....
 
Den här lördagen består av en god öl och Scrubs maraton på 6an....Baby Boo är hos Limpan å spelar å snackar skiitas!
Förra helgen satt vi ju här och åt middag innan vi bar oss ut till färjan...här e lite pixs från den helgen=)

               
 
Vi träffade go farsan på färjan oxså!Han bjöd mig på en goo drink så jag skulle bli frisk..vette faan vad det var men på måndagen mådde jag faktiskt rätt hyffens=)

Som ni kanske märker på många foton så är det mkt plutandes med läpparna..det beror på att jag introducerade Pashions Too Faced Plumping Lip Gloss från jobbet till girlsen..Elli var förbi tidigare under dagen och köpte detta underbara stickande läppglans som gör läpparna fylligare och det fungerar faktiskt!!!
Sen hade jag även läst på Blondin Bellas Blogg att Tvillingarna Ohlssen eller va de heter brukar säga precis innan de fotas:::::....Proom............Alltså blev de mååååååååånga Proom foton hahaha !Enjoy!



Kommentarer
Ida

Haha, shit vilken rolig kväll de var!! Undra vad vi ska testa för produkter nästa gång! Hehe...käringkylaren kanske? :)

2008-07-06 @ 18:14:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0