Måndags Bingo!


Vi fick ett sms jag å karin av Ellinor som frågade om vi skulle följa med på Bingo i Antnäs!!!Hell ye sa jag=)
Niklas Boo kunde inte följa så jag tog med mig Donna istl!
Kul som fan var de!..Man köpte en ett spel med 10 blad för 50 kr och ett paus spel för 30 spänn...
Johan var van spelare och laddade upp med Bingo pennan till sina 3 spel som han jobbade flitigt på samtidigt..



Penga vinsten var STOR!!En rad gav 1000Kr, 2 Rader likaså men tre rader på vissa blad gav  10 000- 15 00 kr!Lycko dom vinnarna! Men faktiskt i våran bil var det igår Elli som kammade hem 1000 Kr!



Grattis Ellinor=)!!!Bättre lycka till oss andra nästa måndag=)!

Nu är det strålande sol ute!Måste ut å kissa alla hundarna!Är hundvakt till syrrans rottweiler..han väger säker 60 kg så de e ingen lek när han ska busa med mina små barn som springer sin kos när han börjar hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0