sjukis???nooooooooooo

Efter att ha haft en helt underbar dag ida med sol å värme imorse..mår jag nu piss...
Morgon: .mammsen kom förbi å satt i solen med mig å Doggsen..sen drog jag till jobbet...efter jobbet for vi till systemet å köpte en jävla massa alkohol till present till min styv far som fyller 50 år!!sen tog ja en runda till lindex å lämnade igen en tröjja å kjol samt köpte ett par najs trollor!
sen tog jag fet vespan å körde till kvantum å handlade mat!!!kom hem lagade lax, bakad potatis med rödlökssmör, fetaostcreme å nybakt bröd..sååå jävla jävla magiskt gott var de....men nu mår jag dåligt=(så dåligt...vaknade ju upp med ont i halsen som inte försvunnit=(...nu e jag trött å illamående, svider i ögonen å vill inte flytta mig från soffan.
Men mobilen piper å jag verkar ha fått ett sms...guuu ...upp å hoppa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0