What happend!?!?!

haha ja att färga håret själv naken och utan några skydds kläder var ju inte att rekommendera!!!
haha väggarna är svart prickiga och svarta stänk fläckar från mitt hår!kroppen är fylld av svarta fläckar på armar å bröst!
Min rygg tattoo see ut som om att den har blivit ut smetad...aj aj ..ja å pannan...ja de e ju bara att använda keps å catsuit imorgon hahah...
nä fy faan!!det här med att vara ensam är inte min grej....Niklas är på väg ner till götet för att se iron maiden..hundarna sover å de bästa e borta eller trötta..å tråkiga...men tråkigast har nog jag=(........
Vill nåt..men vad då?..NU skölja ur håret...good luck

 
Mia imorgon??May beee


Kommentarer
Ida

Hoppas håret blev bra! På torsdag drar jag norr ut, å då ska vi ha skoj! :D Kram påre

2008-07-25 @ 11:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0