im back!!!!

lite granna iafl!!trivs bra som fan i den här lägenheten!den är typ mega stor om man jämför med min andra=)....jag har inte fått igång min dator ännu för uttaget sitter i fel rum=(...sitter just nu på Nickes mac å de känns bara knaaaaaaaaaas...är jävligt härligt med balkong och kvälls sol...plus gräs över allt!vill bara vara ute med hundarna typ!
på torsdag ska vi på ikea å köpa en ny säng för vi kastade min i hopp om att hitta en på jysk dagen efter men se de gjorde vi inte så nu ligger vi i gäst soffan på golvet och har de oskönt=/...men nåt som är desto skönare är mitt nya BADKAR!!!!!!!!!!fi fasikens vad mysigt att krypa ner...plus att vi har ett fönster som man kan öppna upp när de blir för kvavt av värmen!!!tror jag ska ta mig ett bad snart!men först ska jag bära ner en jävla massa kartonger och skräp till soprummet=)!!!!!!!!!!blir mer blogg när min dator kommser igång!se ya till dess

image131



Kommentarer
jossan

fin bild!

2008-06-02 @ 21:01:52
URL: http://josefinq.blogg.se
Mervi

Nice läge ni har på lyan då!? :)

2008-06-04 @ 13:33:21
URL: http://peggybundy.blogg.se
Ida

Äntligen får man höra vad som händer uppe där igen! :D
Här nere är de sjukt varmt och jag sitter inne på kontoret hela dagarna. Trist! Kommer vara blekast i sommar! Saknar er!

2008-06-04 @ 19:03:00
Ida

Vad händer i ditt liv? Du har ju inte bloggat på länge nu ju! :)

2008-06-10 @ 20:00:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0