Luleå

Ja då var man back in town dårå igen=)!!Kom hem i tisdags kl 14 med planet..Kl 15.00 var jag och Jobbade på Pashion igen=)...det är väldans mkt att göra nu i början på öppningen , men det är kul!Jag gillar när det händer grejjer!
Förkylningen har däremot hållt sig i..snörvlar och snyter mig hela hela tiden...har retig torrhosta som inte vill ge med sig heller..köpte nå tabletter igår mot rethosta igår men de slutade med att ag fick såååå ont i magen så tog inga idag å magen känns mkt bättre!
Nånting kul iafl är att jag äntligen fått upp lite bilder på Niklas dator..mn e fortfarande paj så får väl köpa en ny=(..men de får vänta tills semester ersättningen kommer=)..
Så what have happend in my life???

Jo!som jag skrivit förut så sminkade jag ju sussi så, så här söta var hon och min bror på balen=)



Sen här jag även hunnit med en ute grillning i solen innan regnet kom

       Tomas å Niklas grillar, Jag fick dricka folköl å kolla på=)..Men god mat bev de!


Mat blev det även på Nationaldagen. Då for familjen minus Tingy till Niklas syster å sambo och käkade sill lunch..Jag hatar sill så tog med en lax bit som jag mummsade i mig medans Donna lapade i solen=)

  


Nu är jag så himlans less på den här datorn och av att sitta hukandes i sängen..Jobb imorgon hela dagen så nu ut å kissa doggsen!God Natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0