onsdag 18/6

Stockholm!!!!!!!!!!!!!på två timmar sitter jag på flyget mot stor staden!hade en vecka inbokad dör innan jag fick jobbet på pashion!Go som Rosie är så var de inga problem för henne att jagg jaf for iväg iafl=)....shopping är ju ändå stängt i helgen.
Men till er som är kvar i stan så  har vi ett super erbjudande på Wet N Wild …

  
 
Wet n' Wild - Ultimate Minerals Powder Foundation
Denna mineralbaserade foundation täcker som en kräm, men känns lätt som ett puder. Resultatet blir en jämn hudton med en naturlig finish.

Erbjudande!
När du köper Wet n' Wilds Ultimate Minerals Powder Foundation får du just nu en Wet n' Wild Kabuki Powder Brush (värde 49 kr) på köpet! Gäller t.om. 30 Juni 2008

Skit braa grejjer och billiga priser=)..Nu semester!Tjingalong!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0