Asian kitchen

EFter en helt totalt sönderkörd dag så va ja så trött att jag orkade bara inte laga mat!Så jag ringde baby å sa att ikväll bjuder jag på middag=)!
Sist vi var på asia åt jag tandori kyckling som va okej god men Niklas åt VodooBeef på het tallrik med stekt lök,gurka å tomat å den va ju bara såååååå god=)Så den tog jag ikväll!Mätta och belåtna är vi då!
Har en "tung" arbetsvecka denna veckan så inte så mkt bloggning som hinns med mest bara work=(=(...vill vara ledig imorrn!!!!!!!!!men neee....
Nu ska vi se på lite inspelad vcr..Pöss

image98 image99

image100 image101 image102
Voodoo Beef                      Shanghai Beef                   Och deras otroligt fina glastak
                                                                                som jag blev impad av!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0