blääääää....

Åter tillbaka till jobbet...de kändes tungt nu när man varit ledig nästan hela veckan..men de gick iväg.
Fick sötnos att köpa mig en nygrillad kyckling från obs idag...till de gjorde jag en hemma gjord potatissallad=)..de va mumma....glömde göra brödet i ugnen till maten så den ligger å svalnar nu=)...

image85
ikväll ska jag börja flyttpacka...när man äger saker för ett hus i en liten etta så kan de ta tid=)!
Baby är och har "kidnappat" Ida för hon har nyss fyllt trettio så hela bandet är i fälltträsk och grillar å super!
Själv åkte man på att bli taxi driver inatt kul kul=)hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0