En lunch utan doggies!!!!!!!!!

Är så van att nästan kliva på Donna när man komemr hem på lunchen för dom vet alltid på nåt sätt att de e jag som kommer in genom porten och när så då ligger hon å passar på mig när jag kommer in=)!........
men idag var de ingen hemma när ja kom hem på lunch.....Niklas hade åkt å hälsat på sin syster i fälltträsk och tagit med våra hundar!Vi ska nämligen vara hund vakt nästa vecka till deras valp Eddie så jag tyckte de kunde vara en bra ide att dom träffas innan dess...Mina hundar tror ju att dom äger världen å alla....Men saknar dom gör ja!
Tänkte lägga upp ett litet klipp på Donna å TIngy när dom vill leka med en innebandy boll som ligger vid mitt ansikte=)!!

kommer snart....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0