Fredag!!

Upp tidigt vart de idag..baby fick draaa mig upp ur sängen... väl uppe blev de en dusch sen sminkning, gröt åså sku vi båda iväg på möten!Hade en mkt trevlig efter middag med en mkt trevlig kvinna!vi var och avslutade mötet med en lunch på Trend cafe de va super gott!Sen for jag tillbaka in till stan för att möta upp sötnos på en glass dejt!!
De var kallt ute och ännu kallare var min tvister glass...men satt brevid kärleken så då kan man ju inte bli mkt annat än varm=)

image74

image75

Efter sol och kärlek kommer glass!!!=)..................mumma!

image76image77
..We just LOVE ice cream in tha sun!!!!


Kommentarer
Rebecca

Ha en trevlig eftermiddag du med!

2008-05-09 @ 16:16:53
URL: http://rebcca.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0