helt slut!

Hujja..de här med att flytta är ju helt värdelöst!,,,packa packa å packa..ja är ju en riktig samlare oxså..så nu ska jag fan passa på att slänga saker!!!men de går framåt!vi har gjort en deal jag och Niklas..om jag packar ner ALLA saker,prylar, kläder så slipper jag bära /flytta några kartonger=)..de tyckte jag var en bra deal me tanke på att vi kommer att flytta till 4e våningen utan hiss=)!men de e de värt med utsikten vi får...wiehiii...nu fortsätta!!kram
Tur man har Radio Seven!
www.radioseven.se


Kommentarer
Therese

Vi måste rulla någon dag tillsammans... hör av dig,.. 0730321810 /Therese

2008-05-10 @ 22:28:10
URL: http://tgirlie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0