inge Bakis=)

hihi...vilken kväll de vart...Ida hade gjort en jätte god vegetarisk lasange....jag sa att säg inte vad som är i  för annars kan ja säkert inte äta den...de visade ju sig att hon hade ju satt svamp i vilket jag hatar men de var fin fin hackat så jag kände då inte av de=)!
Årets andra fylla gick ju bra -...blev full på en halv vinare å tre corona!inte illa...bra att man inte tål så mkt nu annars kan jag dricka tills jag stupar...Festen var jätte rolig blev kvar till efter ett sen gick vi på olivers...lagomt mkt folk å MKT bra musik=).....jag som inte skulle dansa gjorde inte mkt annat än de..sen drog vi på max å fetade oss.....shit va man blir fet av att supa...alkohol innehåller ju sååååååå mkt kalorier å sen max mat åså bakis mat....jag känner mig fet och uppsvullen idag å jag har faktiskt gått upp typ 2-3 kilon sen igår....de e ju Knas....blir jogga till veckan=)
Har ju sagt att jag vill gå upp lite i vikt efter min depresions viktnedgång...men när kilona väl visar sig på vågen så får man ju panik!Varför kan man aldrig vara nöjd med sig själv??
aja vem har sagt att livet ska vara lätt?..nu ska jag krypa ner till Min bakis Niklas som ligger i soffan å åar sig=)

image106
 

   


Kommentarer
Jag och fotbollsspelarn

Vilken mysig kväll =)

2008-05-18 @ 14:26:52
Amanda

Har du någon bra idé på en present som man kan ge sin mamma på morsdag?

2008-05-18 @ 14:35:16
URL: http://minarosadrommar.blogg.se
Eve

Det var riktigt kul igår... de får vi allt göra om fler gånger! Puss & kram

2008-05-18 @ 20:36:42
Ida

Tack för en riktigt rolig kväll! Vill åka upp igen, för de var så skoj! :)Jag har många roliga bilder sen i lördag du ska få se sen! Ha de så fint nu, så hörs vi av! Kramar

2008-05-19 @ 13:38:24
Linus =)

Dåligt som fan att inte höra av sig om niklas "homecoming" party fan! :p

2008-05-20 @ 21:58:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0