Jag ger UPP!!!!!!!!!

Fy fan för att städa!!!!Damm över jävla allt!Tingy kiss.....kapar av snoppen på han snart om han inte slutar revira!!Någon som har nå råd???
Aldrig mer städa. De får Niklas ta över när han kommer hem! =)
Har fem maskiner kvar att tvätta...Men efter en promenad med hundarna för att kika på min snart (vår-min å Niklas) nya lägenhet på malmudden så är jag nu såååå hungrig!!Tinar upp en veg gryta med fetaost i den är super good!!!

image24
Så här söt va Donna i vår löven=)

image25
Om vi blir godkända av lulebo så får vi en lägenhet vid malmuddsvattnet och balkong med kvälls sol..=)FETT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0