Maj maj måne jag kan lura dig till skåne!?

idag är det första maj!tänk va fett om man kom på värsta skämtet!Tyvärr är jag sämst på att ljuga men rätt bra på att bli lurad=)!
Har nyss varit runt på stan å sökt små plastpåsar som man kan "zippa" igen..finns ingenstans!Däremot köpte jag en skurborste för knästädning, lite godis åså Lokas nya mineral vatten. Har ni inte smakat dom nya smakerna måste ni göra de nuuuuu!!!
Igår köpte jag Röd grape å dagen till ära köpte jag Loka likes asia med smak av Grönt te å vit persika!!Så smaksens!BUY!!!!!!
image20
22 grader i fönstret!Donna ligger å sover i solen å jag måste börja städa.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0