Men vaère????????

MAn är nybörjare på inlines...ser ut som en liten bambi på hal is när man åker runt på denna ostadiga asfalt med gropar och grus över allt!!!! Men vad faan...måste alla glo på en när man åker runt och kämpar sig fram svettig och fumlig!!!JAG ÄR NYBÖRJARE!!!!!!!!!!!!!!!!Okej?...leave me alone...
A ja,första varvet runt sjön idag..gick rätt okej tungt som bara den men jag tog mig fram...men....ett stort MEN..
Sista biten hem är det nedförs backe..jag tar mig an backen det rullar fort som fan..ööööh hur fan bromsar man??
Jag testar slalom åkning bromsen och placerar mina fötter som ett V..inte fan gick de känner paniken när jag ser alla bilar närma sig!hur fan ska de här gå till tänker jag snart är jag ju ute på bil vägen..aaaaaaaaaahhhhhhhhh..just ja det finns ju sak på höger fot som man ska bromsa med..försöker mig an på detta sätt när jag plump faller på rumpan..mitt på vägen kollar mig omkring ingen såg mig..hehe Yes!...nä det här med att bromsa är inte lätt...men övning ger färdighet så imorgon ska vi ut igen!!!!

image69
Kanske borde jag köpa hjälm och skydd?!?!=)


Kommentarer
Linus ;D

Haha vad duktiga ni är som åker =) hur ofta å hur långt äre ni kör varje gång?? :D

2008-05-07 @ 19:47:04
Therese Persson

Vet du.. jag tyckte det såg proffsigt ut ;) Hittade hit via din facebook.. =)

2008-05-07 @ 20:14:32
URL: http://tgirlie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0