modekatastrof!!!!

Its a big NO NO för mig........men idag har jag gjort de!!!Jag har tagit på mig va som helst!..jag har blandat randigt med med mönstrat..aaaaaahhhhhhhhh. Skär när ja ser mig i spegeln.Men de är dags att jag tar mig ut ur matcha systemet, Jag har nämligen en ful ovana att matcha allt!Tröjan med sjalen, sjalen med ögonskuggorna som ska matcha läppstiftet som ska matcha trosorna som ska matcha bhn som ska matcha skorna..ja de tar en evighet..men de är en vana för mig att matcha allt så de går snabbt men folk tycker ju jag är knäpp!!
Så så här galen blev jag idag;

image42


Kommentarer
Tesa

Tycker det vart grymt snyggt, så sluta matcha =). Men jag är tyvärr likadan, vågar inte sätta på mig vadsomhellst, men får nog åxå börja. Hoppas du haft en bra helg. Söta hundar du har förresten. Kram

2008-05-05 @ 14:20:10
Tesa

Tycker det vart grymt snyggt, så sluta matcha =). Men jag är tyvärr likadan, vågar inte sätta på mig vadsomhellst, men får nog åxå börja. Hoppas du haft en bra helg. Söta hundar du har förresten. Kram

2008-05-05 @ 14:20:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0