Niklas rolig=)

Efter mkt bilandes hit å dit for jag och Niklas till JV grillen och tog en "nyttig" burger!!!För att bränna bort kalorierna så tänkte vi att nu inviger vi våra inlines...shit de e ju mkt svårare än det ser ut ....tog oss en runda tungt som fan i benen..väl framme vid dörren är vi stolta över attt inte ha ramlat....hahaha...ta i trä..Niklas tar ett steg upp å ska låsa upp dörren när....BUMS!!!hahaha skrillan rullar iväg å Niklas därefter hahaha de va de roligaste jag sett...Aj aj fick han men jag fick mig ett gott skratt=)

image66


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0