Pilsner å Vin!

Shittan Brittan!!!!Ikväll blir de fest!!!!!!!!Jag har har inte druckit mig full sen januari i år då ja blev knall full kommer inte ihåg nå å bestämde mig för att vara nykterist ett tag...har nu hållt mig i snart 4 å en halv månad som sagt men vara ut på krogen har jag fan inte varit sen innan julafton!!!De är GALET!!!!!!!!!!!!!känns lite spännande men jag är så trött så har just druckit en jumbo kopp med afrikanskt kaffe=)Gott gott!
Snart blire på med fin skorna som jag just kommit på att jag glömt på jobbet!,..........damn..........får se om man ids gå förbi innan vi drar på middag hos karin...ikväll blire lasange kväll!vi ska fira Ida och evelina som fyllt/fyller 25 år gamla--
Ida är uppe en vecka från dalarna och Eve har kommit hit från kalix...saknar båda så ska bli kul att ses å träffas lite å ha skoj!....nu ska jag sussa lite innan sminket på börjas.....todilooo

image105 Ikväll dricks det Corona och Vitt vin....men bara lite=)


Kommentarer
Mervi

Bakis idag då? :)

2008-05-18 @ 13:50:00
URL: http://peggybundy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0