DAGENS ROS

Ger jag idag Mig och Niklas som precis skjutsat hem en aldeles för överfriskad man som inte tog sig upp ur snön på bilvägen=(.....
Skulle till Linus och Stickan och visa upp NIklas projekt Volvo som han inköpt för endast 1000KR!!!!
På vägen upp mot Ringvägen skrattar vi åt en karl som knappt kan gå och säger ja han var inte så jävla full hahaha...
10 meter senare ser vi våran stackare som knappt tar sig upp ur snön då han halkat ?eller??Vinglat ner sig iafl..
Ser hur han ställer sig på alla fyra kommer halvvägs sen ramla han ..om och om och om igen....
Oj oj de va inte så himlans fulla säger vi..Åch inga vantar har han..
På vägen hem efter ett stopp på bara ca tio minuter hos limpan så tänker vi att vi måste åka och kolla hur de gick för fyllegubben där..Och mkt riktigt så satt han där kvar i snödrivan..Händerna i snön och väääldigt full!
Rullar ned fönsterrutan och frågan hur de går då en annan man dyker upp och säger att fyllot e på väg hem bara här nere..Men va fan de e ju minusgrader, han e utan vantar och kan knappt stå på bena.
Så Niklas och den andre mannen får hjälpa "fyllot" in i bilen då vi sen skjutsar han bara 1-2 kilometer bort typ!
Kändes som man gjorde dagens goda gärning där!!!

Tidigare innan de hade vi iafl mys middag med rotsaksgratäng, vegsnitzel och lyxig kall beasås!
Sen tog vi våfflan och drog mot farsan och Tarja och drack kaffe och åt go fika...
Hann även få i oss lite chips, dipp och jordnötter..oj oj oj formen håller inte länge till.
Tur de e vinter nu och man håller sig väl på pälsad!
Nu blire väl en film eller nå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0