Dubbel hakan är ett faktum.

Just bunkrat i mig typ en halv burk Bullens korv...om inte mer.
Såg ett program för nån vecka sen om hur man tillverkar korv och hamburgare....
Jag blev GRYMT avSKRÄCKT!!!!!!!och äklad inte ens kunnat kolla på burgers..bläää
Men så går man ut från smedjan idag å de luktar som korvspa..salt å gott....
Jag vart tvungen.......det var gott men.........Nu mår jag illa och förösker att tänka vegetariskt=)


Misen är trött och kvällen kommer jag spendera framför TV4 Fakta och se Förlossnings serier=)
åh JA!Jag är jäääääääääääätte sugen på en bulle i magen=)=)

Bullens mage!

Gravid vacker myyyyys mage=)



Kommentarer
frida

you are loveley just the way you are!

2008-11-20 @ 16:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0