Från Sunk till Hunk!!!!

Äntligen Äntligen tagit mig upp från soffläge!!!=)...Samma kläder på sig varenda dag, huvtröjja och sköna sport byxor!!
Men nu jävlar!!!Tagit mig en skön dusch ..Hottat upp mig med lite smink och invigt ett av mina nya kllädes plagg!
Mönstrat linne från H&M...Ett kap 98:-!!!

                                                  
Okej kanske inte blev så jäääätttte läcker!!Men ska in till stan men Zumo så har lite brått...Skönt med ny Outfit iafl=)
Farsan överasskade mig med ett besök idag!!!Vilken tur att jag bakade Lussebullar igår=)
Haha goo fars gubben har ramlat och brutit armbågen...och typ minisken eller nå sånt??
Stackaren är sjukledig i tre månader...

Han ville inte vara med på bild. Men armen den e faan hel gipsad..hujja....Sänder dig en *Kram*
Nu ska ja på stan å inhandla en bag in box rödvin!Lullis ikväll??Kanske de=)
Adios Amigas


Kommentarer
anna

ha ha köpte det där linnet igår, tyckte som jag kände igen det men det var först nu det kopplade att du hade visat det :) så..nu har jag härmat tillbaka för skjortan ;)

2008-11-07 @ 21:50:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0