Ja då har man snart vilat upp sig klart från helgen

Varit full rulle hela fre-lö-sö-måndag...
Fredag som ni redan läst, vin kväll.
Lördag var de Hallowenfest IGEN!?!?!Företaget där Nicke jobbar hade hyrt lokal på snövägen (Björx)
Men först under dagen var vi sååå sega på att stiga upp!Kring halv tre mötte vi upp Annika å Jocke på fika på Mat & Prat.
Var jätte jjätte sugen på blåbär så köpte en blåbärs muffins och en STOR kaffe Latte!
Men när Niklas väl satte sig ner med en kladdkaka så ville jag så klart hellre ha den=)
Muffinsen smakade ingenting inte heller kaffet...Dagen efter mun rättare sagt då de enda som smakar är nånting väldigt salt eller flott=)..
Droog till syster kring fem för att lämna hundarna och fixa lösnaglar på henne!
Shit pommes dom blev ju de BÄSTA hittils!
Duktig jaaag=)..Jag fixar ..Du betALAR=)

Lämnade syrran kring halv nio..Tingy sussade och Donna knaprade på Zacks urtuggade märgben.

(Zacken kollar olyckligt på medans donna äter hans goa)

Väl framme på festen så var jag ju så klart underklädd men ja OOorkade bara inte klä ut mig!
Gjorde dock ögon istl, dvs lång öögonfransar uppe å nere. Niklas var hans gamle jag.
Fotot säger mer än ord=)

Full Groupie å...Ja..Hahaha Niklas.

Efter ca 2 timmar ringer Elin å säger att jag får fan ta tillbaka hundarna då någon bajsat löst i hallen..neeeee
2 Timmar efter de ringer hon å säger att nu har Donna bajsat ner heeeela Ewdins säng....Kräkts å poppat på alla mattor i alla rum....Hehehe ja men va fan sånt får man ta när man ska vara hundvakt =)
Söt Donnas mage tålde tydligen inte benmärgen...Too Synd.
Ah ja iafl var festen galet skoj. For hem sist av alla som vanligt-



Kommentarer
Tesa från d&d

Gud vilken fin kofta och sjal...hittat var?? =). Och du, gör du naglar om man betalar..;)??? Ha de!!

2008-11-12 @ 08:39:22
Mia

Koftan är ett kap från hm. Ta två betala för 1!Så jag köpte en turkosa och en lila betalade 98:-.

Sjalen är från Cubus endast 70:-!!=)

E ju skit bra träning för mig att göra på andra så ska fundera ut ett pris=)!!!Men kring 200:- blire nog!Materialet e ju dyrast å en hundring för slitet?hehe

2008-11-12 @ 17:13:18
URL: http://miahh.blogg.se/
Tesa

Ok, de var iaf grymt fina. Jag kan betala 300 fast... vill åxå ha så fina naglar som dig =). Så vi får boka in en tid nångång när det passar dig. Jobbar du inte kvar på fashion nå mer?? Har som inte sett till dig. Nått nytt på g?

2008-11-13 @ 15:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0