Krackel i bank plank!!!

Full rulle på jobbet!!Mkt att ta in samtidigt som alla julsaker ska upp=)!
Nu hoppas jag på att gallerian snart börjar spela jul sånger!!Looove christmas.........ho ho ho...  
Naken tomte                   
Imorse var jag lite hängig=(..vaknade med huvudvärk och lite down.
Tog en kopp treo och kaffe på jobbet ¨å sen blev de faktiskt bättre..
Gulliga var de anställda från coop konsum som håller på att flytta.. Dom hade med sig en STOR påse lösvikt..
Vi har ätit..och små ätit, och ätit oss less på gott...
Köpte med mig ett kilo mandariner på lunchen så imorgon blire INGET GODIS!
 

JObba heltid känns skönt även nu om de inte är för alltid..Men orken när man kommer hem finns ju typ inte..
Hinner laga mat så den e klar kring 19-20 tiden sen softa i soffan å sen då??Sova?
Typ.
Ikväll e de iafl Karin å mIA  hängkväll då vi brukar se på Uggly Betty  och Desperate Housewives tillsammans.
Men Karin Hade lite sy jobb att sköta å jag..jo jag e bara för lat för att röra på mig=)
Nu e reklamen slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0