ÅÅhh vilken otroligt tråkig enerverande dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va faan ska man upp kl halv tio å göra???ta en promenad äta frukost sen då???
Sett på rachel ray, hem till gården, days, käkat lunch, rensat mina sy lådor!de var jo för sej jävligt nödvändigt=)
Hittade mina tvillingnålar så ska sy klart min Hallowen dress till lördags festen!
Va gjort sen??Typ suttit i soffan å blir fan snart krokig.
Tog en promenad till bergviken och solade...Sen gick jag och hälsade på frida ö för att se hur fin i håret hon blev å de vart ju GRYMT!!!¨
Gick in till stan spanande in ett par snygga röda kilklack skor på Zotano å chattrade lite med Kusin Malin som jobbar där..
Osminkad och illa osandes av solarie svett gick jag in på Gina tricot för att lägga undan en klänning där som jag spanat på i några veckor...Hängde en kvar, strl34!NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO........
Inte bara jag som väntat till löning för att köpa den=(...
Men så gick jag ner till provrummen, vet ju att där finns ett ställ där dom hänger kläder folk provat å där hängde den!
Min svart-rosa klänning i strl 36!Me so happy!!!
Den är sjukt urringad men så HOT!
Avslutade stan på Kapp Ahl där jag hälsade på Zumo Anna...Helgen som kommer ..jag e party sugen..Fredag lördag..Anna kanske likaså=)
Prom hem, kissa Donna
Nyss klämmt i mig en hemma lagad kycklinghamburgare...Känner mig flottig fet å så jävla BITTER IDAG!!!!!
Kikade just in på en blogg av slump...Såg ett fat med härlig kladdkaka och grädde...Vill ha--Choklad gör mig glad=)
Men finns de ägg hemma??Nä
Kakao??Snart slut...Fy faaan
Pensio Mia loggar ut 


Kommentarer
Therese

Du verkar vara på lika bra humör som mig ;))

2008-10-29 @ 19:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0