Fryyyser

Och det är kallt!!!!Jag försöker fundera på vad jag gjorde igår...men de e hjärn släpp...
Just ja..igår hade JAG min "30" års kris....snurrar hundra saker i huvet på mig....funderingar över allt som hänt i livet och som kommer att ske å vad jag vill ska ske!??.....vill mkt..å en del saker vet ja inte alls...vill jag eller inte?

Tog mig ett snack med karin på mat å prat iafl..en god kopp cappucino blev de...
Karin är alla våra vänners Dr Phil!Man kan prata med henne om ALLT!!...Å tro mig hon får höra mkt från min sida hahah stackarn!

Nä fy fan..hade vela träffa en spådam som kunde sia och berätta vad fan jag ska göra i mitt liv..och styra mig lite vidare just nu.
Vad vill jaaaaaaaaaaaaaaag??????????

Å sockerberoende tror jag att jag blivit nu i veckan efter allt fika och godis...ont i huvet varjedag å sööt sugen...vill ha Snarra...NU!



Världens Bästa Karin och jaag!..(Väldigt berusade, färjan 2008)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0