Illamående..gånger hundra

Idag slutade jag kl 16 och drog med mig Zumo Anna på stan...Depp shoppa var ordet men seeeegt gick de..
Fick enbart hem en senapsgul tunika från BikBok som jag ska ha på mig på söndag på mormor och morfars Guldbröllopsdag!!!!!!!!!!!!!!!50 år har dom varit gifta..Helt jävla GALET!!!Tydligen var dom för unga när dom ville gifta sig så dom fick skriva ett brev till kungen om tillstånd...haha världen är allt bra galen.
Ja så nu 50 år senare är dom fortfarande ihop de e ju bara förjävla fint!
Anledningen till att jag mår så dåligt e för att jag och Anna avslutade våran stadtur på HemmaKväll och köpte snarra...
Jag har hittat en ny favorit godis som fick medfölja Palle Kuling idag...Crick tror jag den hette...De är en större godis
Marsmallows grund med en kola topp täckt av crisp och Choklad=)!!!!!!!!!!
Den är Mumma men jag var så hungrig när jag kom hem att jag vräckte i mig tre stycken....Så nu har jag sockerhuvudvärk=(
På de var man ju tvungen att äta mat ocså...Blev en SambalKyckling Enchilada med sallad...nyttigt och gott...
Men nu mår jag sååå dåligt såååååå dåligt....
Niklas är på trubadur och jag e själv hemma...It sucks..men har en trött dag ida så ska bara ligga i soffan med doggsen..
Kanske när huvudvärken försvinner så ska jag äta lite mer godis=)
Adios.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0