Just Fan!!

Jag hade ju ett liv och vänner !Nu bara kommer allt tillbaka!Allt jag behövde var en SNUS!
Igår kväll drog jag och Donna till gammel grannen Frida och Victor!
Där blev jag bjuden på kina mat från Öster Gök eller va de heter..Jag beställade 4 små thailändska rätter som bestod av ett fläskfile satay spett med jordnötssås, friterad kyckling, biff med grönsaker och kyckling i kokosmjölk typ jornöts currysås eller nå var det å de var sååååååååååå sååååååå gott!!kan jag verkligen rekommendera!Hade egentligen tänkt leva på gröt denna vecka då vi ska iväg å måstas visa sig i bikini i helgen då vi ska bada å basta i karins stuga..
men livet e för gott för att vägras godsaker=)..Så unnat de har jag gjort!!
Men men iafl så efter att vräkt i oss mat så har jag satt i löshår i fridas egna hår..fast bara framme vid ansiktet!hon ska nämligen klippa en sån där fräsig frilla!Sen så blektes slingorna och lite grann även på huvudet och resten blev svart.
Sen satte vi rött i det blonda å jag tror de blev skiiiiiiiiiiiiiiit fint!jag orkade inte stanna kvar för att se hur de blev men imorgon när hon klippt sig så ska jag få se=)!
blev kvar lite av fridas färg så jag bättrade på mitt underhår i svart och mitt röda hår som jag ända tänkt färga på söndag!
Så här fin blev jag!?!?

Före:
 
Efter:
                             
 Sämst bilder...Bättre will come!Nu dags för treo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0