Kläder för slanten!!!

Idag har jag mött upp syster, madde och söt edwin på stan!!!Skulle bara ta en fika men ni vet ju hur bra de går på stan å inte shoppa=)
Edwin skulle visa mig vad har önskade sig i julklapp och födelsedagspresent 23/12...Ett gameboy spel..
Men de va ju lätt att hitta när den producerades när jag var i hans ålder..hehe...
Nä men ett data spel då??Japp de ville han ha å vi hittade ett ecaxt som han ville ha och i Limited Edition så tre spel i ett!!!
Sa att vill du ha den här i julklapp??nää nu säger eddie=)...Men i födelsedagspresent då??De e ju en dag tidigare =)
Nääää NUUUUU!!!Lill sötisen...Men om du får den nu kommer du då ihåg att när du fyller år så har du redan fått den här av mig?Ja visst säger Edwin...Å Wipps så var man VÄRLDENS BÄSTA MOSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köpte även ett par skor på Din Sko med lurv i som jag ville ha,  men så hittade jag en klänning på Bik Bok i leoprad som jag MKT hellre ville ha å eftersom min syster oxså ville ha skorna somjag köpt så ville hon ha dom i julklapp!!
Två flugor i en smäll=)

Och nyss kom jag tillbaka från stan då Gina Tricot haft kvälls öppet med 20%..
Shoppade min klänning samt strumpbyxor och karin hon hittade en massa, storpolo tröjja, stickad tunika skita snygg i ryggen åså en långt huvtröjja med tryck å dragkedja!.....snäppet bättre än mig=)!
Men innan vi drog dit blev de middag på Mcm...God mat men så äkligt där inne...hujja...
Gled ner till Vila oh där hängde ju min tredje klänning i ljusrött å volanger!!Fii tusans så söt jag var i den=)!!
Men när ska jag nu hinna använda alla mina klänningar??Se till att bjuda mig på fest så jag får klä upp mig!=)
Just ja köpte även två koftor , en lila och en turkos....
Nämde jag även att jag har sämst ekonomi just nu=)????
Äsch men man lever ju bara för nuet..Shopping gör mig glad!!!!Klä upp mig gör mig glad!!Så nu e jag GLAD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0