Klännning problem!!!!!!!!!!HELP

Ja jag har du alltså köpt tre klänningar r, 2igår å en idag. Är egentligen inte så rik så kan man behålla alla tre iafl??
Vad tycker ni å vilken var grymmast??

Den här gråa tycker jag var rätt häftig men har rätt mkt i leopard men dom modellerna är ju taighta å med den här kan man äta lite extra!


Den här ljusröda klännningen bara hängde där på Vila och skrek mitt namn..den var inte planerad men väl på blev den min hehe!!


Sen har vi den här klänningen som jag höll på att gå miste om..Brösten nästan hoppar ut men den e så läcker och ursnygg rigning där bak!!


What too wear and what to Not!?!?!?!?
Nä men alla e ju nice..men oooh svider i plånkan=)!
Så vänner vad säger ni???


Kommentarer
Ida

JAg tycker ju att alla är fina! Men gillar nog den mittersta bäst! :)

2008-10-31 @ 17:52:02
Anna-Karin

jag tycker du är skithet i alla tre ;) jag sa det till kickan igår när du gick från butiken: "fy fan vad snygg mia ääär!" ;) hehe det röda håret är pricken över i:et, verkligen! :)



Men om jag måste välja så tycker jag du står ut lite extra mkt i den klänningen från Vila ;)

Gina klänningen är skiiiitsnygg men den är ju då ganska tuttig ;) hihimen det gillar du ju :P

2008-10-31 @ 19:18:52
URL: http://akf.blogg.se/
Mervi

BEHÅLL ALLA TRE! KANONSNYGGA! tummen upp

2008-10-31 @ 20:29:11
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0