Och så var denna dag över!!

Sista sällskapet har precis gått....Jag har idag bakat å stökat å städat...Helt slut!Och nu har man hamnat i socker koma..blää vill bara kräkas!
Nu är allt smink bort tvättat å jag vill bara mysa ner i soffan!
Tack alla ni som kom!Och att ni uppskattade mitt fika e ju bara ett bevis på att jag faktiskt kan!haha

Så här ser jag ut när jag har bakat!!haha


Men så här gott blev de=)!


Lite små bilder från allt besök..
Mamma och jag.Visst är vi lika!?             Niklas och Mormor                       Lena
                                 

Limpan och Poe                        Lars och Ida                             Nickes Syster Annika
                           

Ork inte lägga ut bilder på alla...Lite privat är vi allt!Men här e kändisarna ni redan sett!
Imorgon en ny dag...och fika på stan. Adios


Kommentarer
Ida

Mums vad gott det såg ut! Hoppas de blev lite över.. :) Hälsa Niklas grattis ifrån mig! Ses i morrn!!

2008-10-22 @ 08:09:32
Therese

Du eller Niklas som fyller?? Grattis till den av er som fyller.. ;) Kram

2008-10-22 @ 18:07:54
Mervi

Yngsta bebisen fyller två år, så till helgen blir det att baka för mig å.. :D Kul och gott och farligt för figuren!

2008-10-22 @ 23:15:06
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Mervi

Grattis till Niklas btw.. :)

2008-10-22 @ 23:15:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0